piątek, 24 czerwca 2016

Skrawek ósmy

         Siedziałem na kanapie w salonie rodziców i bezmyślnie wpatrywałem się w ekran telewizora. Emitowana była właśnie jakaś polska opera mydlana. Nigdy nie interesowało mnie nic podobnego, dlatego zwróciłem uwagę rodzicielki. 
– Wszystko w porządku, Grzesiu? – zapytała.
– Tak – odpowiedziałem machinalnie.
– Jesteś pewien?
– Tak – odpowiedziałem w ten sposób, co poprzednim razem.
– Słuchasz mnie?
– Tak.
– Zostałeś utytułowany najgorzej ubranym piłkarzem w Europie – powiedziała.
          
Odwróciłem gwałtownie głowę w jej stronę. Przymrużyłem powieki i spojrzałem na nią z żalem.
– Doprawdy? – wycedziłem.
– Wybacz, syneczku. Myślałam, że mnie nie słuchasz…. Przecież widzę. Widzę, że coś cię gryzie. Opowiedz mi o tym, proszę – powiedziała, siadając obok mnie.
– Czy wy wszyscy możecie dać mi święty spokój?! – zdenerwowałem się.
          Nigdy nie odważyłem się podnieść głosu na matkę. Zawsze bardzo ją szanowałem, bo to ona mnie urodziła, ona wpajała we mnie wszystkie wartości, to ona była moim największym kibicem. 
          Miotały mną takie emocje, że nie chcąc powiedzieć kolejnych niemiłych słów, chwyciłem moje kule i pokuśtykałem do swojego pokoju. 
          Zacząłem się zastanawiać, czy faktycznie to ze mną jest coś nie tak? Przecież to śmieszne, a wręcz niemożliwe, żeby wszyscy zwrócili się przeciwko mnie, prawda?
          Chwyciłem telefon. Wybrałem numer Celii.
          Nie odbierała.
          W głowie zabrzmiały mi słowa: Jesteś dupkiem.
          Brawo, Krycha! Jesteś niesamowitym dupkiem!
          Rzuciłem się wściekły na łóżko, wydając z siebie odgłos irytacji. Dlaczego zawsze muszę wszystko spieprzyć? Wyżyłem się na mojej matce, która jest Bogu ducha winna wszystkiemu, co mnie ostatnio spotyka. A Celia? Miała rację. To ja jestem nie do zniesienia. Nie ona. To ja mam jakieś urojenia i widzę problemy, których nie ma! Tamte słowa, którymi mnie uraziła… Myślę, że chciała przez to powiedzieć, że jako piłkarz jestem narażony na kontuzję i muszę liczyć się z tym, że coś podobnego niejednokrotnie może mnie jeszcze spotkać.
          Sięgnąłem po laptop leżący na stoliczku obok łóżka. Sprawdziłem najbliższe loty do Hiszpanii. Cellia dwa dni temu powinna wrócić do Sevilli z sesji. Chcę zrobić jej niespodziankę i wynagrodzić wszystkie przykrości, które jej sprawiłem. Samolot wylatywał za trzy godziny ze szczecińskiego lotniska. Zarezerwowałem jeden z kilku wolnych biletów i zacząłem się pakować.
          Po niecałych trzydziestu minutach byłem już całkowicie spakowany. Zszedłem powolnie po schodach w jednej ręce, trzymając bagaż, a w drugiej kule. Matka, która siedziała na fotelu i trzymała w dłoni gazetę pospiesznie wstała i podbiegła do progu schodów, widząc moją spakowaną walizkę. 
– Grzesiu, jeżeli cię uraziłam to bardzo przepraszam. Nie musisz wyjeżdżać – mówiła szybko, a w jej zazwyczaj spokojnym tonie słyszałem nutkę paniki. 
          Położyłem walizkę na ziemi, a zaraz obok niej moje kule. Chwyciłem ramiona matki. Popatrzyłem jej głęboko w oczy i delikatnie się uśmiechnąłem. 
– Nie mamuś, nie przepraszaj. To ja powinienem cię przeprosić za to, że tak się zachowałem. Nie powinienem był się unosić. Przepraszam – powiedziałem skruszony. – I muszę ci podziękować, bo dzięki tobie zrozumiałem, że jestem kretynem. Jadę do domu…
– Tu jest twój dom – przerwała mi szybko.
          Uśmiechnąłem się szerzej. 
– Muszę jechać do Sevilli. Do Celii. Jeśli wszystko się ułoży obiecuję, że za jakiś czas przyjadę, dobrze? 
          Mama westchnęła i wzruszyła ramionami. Biła się z myślami. Wiedziałem, że będzie to dla niej ciężki wieczór. Brat opowiadał mi, że wielokrotnie po moim wyjeździe z domu mama wieczorami ukradkiem płakała, ale nigdy nie chciała się do tego przyznać. 
          Ostatecznie przytaknęła głową. Kamień spadł mi z serca. Zagarnąłem ją mocno do mojej klatki piersiowej i ucałowałem w czubek Głowy. 
– Kocham cię, mamo – powiedziałem.
– Ja ciebie też, Grzesiu. Nawet nie wiesz jak bardzo…. 


          Siedziałem w samolocie. Za kilkanaście minut miał wzbić się w niebo. Myślałem o tym, co powiem Celii. Zastanawiałem się, jak zareaguje, gdy pojawię się niezapowiedziany. Ucieszy się? Będzie chciała ze mną rozmawiać? 
          Oderwałem wzrok od małego okienka, kiedy poczułem, że na miejscu obok mnie ktoś siada. Spojrzałem na ciemnowłosą dziewczynę i nie mogłem uwierzyć, że to ona. 
          Popatrzyła na mnie i zamarła. 
– To znowu Ty? – szepnęła, a jej piękne oczy miały wielkość pięciozłotówek.
          Tak, to była ta dziewczyna z plaży. Ta, która przede mną uciekała. Ta, która nakrzyczała na mnie w kawiarni. Ta dziewczyna, której za nic nie mogę rozgryźć. 
– O to samo mogę zapytać ciebie – odparłem.
– Śledzisz mnie?! – zarzuciła.
– Ja? Skąd!
– W takim razie dlaczego lecisz do Hiszpanii? – była bardzo zdenerwowana.
– Ponieważ tam mieszkam? – sarknąłem.

          Spuściła wzrok. Chyba zrozumiała, że to pytanie było niestosowne. Opuszkami palców chwyciła górną część swojego nosa. Westchnęła, złożyła dłonie jak do modlitwy, przyłożyła je do ust i popatrzyła na mnie.
          Obserwowałem ją bacznie. Zacząłem się zastanawiać, czy właśnie nie zaczęła się modlić. Była urocza, kiedy była tak zakłopotana. 
– Okay, zapytam stewardessę czy znajdzie się dla mnie jakieś inne miejsce – wycedziła i odeszła.
           Widziałem, że rozmawia z kobietą, która wyglądała na bardzo niemiłą. Bezustannie kręciła z dezaprobatą głową. Dziewczyna gestykulowała, ale ostatecznie wróciła na miejsce obok mnie. Opadła na nie z westchnieniem irytacji. 
– Nie zadziałało? – zapytałem ledwo mogąc powstrzymać się od śmiechu.
– Co za cholerna służbistka – wycedziła przez zęby.

– W takim razie musisz się przemęczyć przez ten czas ze mną.
          Spojrzała na mnie takim wzrokiem, że gdyby wzrok zabijał to na pewno padłbym trupem.
          Odwróciłem wzrok, a ona wyciągnęła jakiś magazyn dla pań i pogrążyła się w lekturze. Wiedziałem, że to nie będzie łatwy lot.


          Siedziałem obok niej. Cicho. To już ponad trzydzieści minut lotu, a ani ona, ani ja nie odezwaliśmy się do siebie nawet słowem. Dziewczyna zdążyła skończyć czytać magazyn i teraz siedziała wpatrując się przed siebie. 
– To… powiesz mi w końcu jak masz na imię? – zapytałem, niepewnie patrząc na nią z ukosa.
          Zmarszczyła brwi, jakby sam mój głos ją irytował. Westchnęła. 
– Aleksandra – powiedziała lekko, nie patrząc na mnie.
          Swoim zachowaniem chciała chyba pokazać, że w jej oczach jestem nikim. Żadnym wyjątkowym człowiekiem. Zwykłym pospolitym chłopakiem, jakich na ulicy jest mnóstwo.
          Jednak kiedy usłyszałem jej imię oczarowało mnie. Aleksandra… Ola… Piękne… Doskonale do niej pasowało. 
– Ładnie – powiedziałem, unosząc lewy kącik ust. Nie chciałem, żeby zauważyła, że przypadło mi do gustu. 
          Nie zareagowała na mój komplement. 
– A dlaczego lecisz do Hiszpanii? – zagadnąłem. Chciałem kontynuować rozmowę.
– Nie, nie mam zamiaru cię śledzić – sarknęła. – Już od dawna planowałam ten wyjazd – nadal nie zaszczyciła mnie ani jednym spojrzeniem. Nie powiem, intrygowało mnie to.
– Wakacje?

– Powiedzmy – ucięła.
          Westchnąłem i cmoknąłem ze zniecierpliwieniem. Zwróciłem się w jej kierunku i oparłem lewe przedramię o oparcie jej fotela. 
– Słuchaj – powiedziałem stanowczo. – Dlaczego taka jesteś?
           Odwróciła się pospiesznie w moją stronę. Spojrzała mi w oczy. Jej szare tęczówki były pełne determinacji, ale wyraz jej twarzy mówił, że nieco ją przytłoczyłem sobą, opierając się o zagłówek jej fotela. 
– Jaka? – była zła o ile nie wściekła.
          Patrzeliśmy sobie w oczy. Jej tęczówki mnie zahipnotyzowały.  Również i jej nie spieszyło się, by oderwać wzrok od moich.
          Mój oddech przyspieszył. Dawno nie czułem czegoś takiego.
          Ona zagryzła dolną wargę i pierwsza odwróciła spojrzenie.
          Zamrugałem i ułożyłem lewą rękę na podłokietniku mojego fotela. Odchrząknąłem. 
– Niedostępna. Nie chciałaś mi nawet powiedzieć jak masz na imię – rzuciłem tonem pełnym wyrzutu.
– Nie uważałam, by było ci ono do czegoś potrzebne – westchnęła, wzruszając ramionami. 
– Imię to nic wielkiego – powiedziałem wysokim tonem.
– Masz rację – ucięła, nie patrząc na mnie.

– A powiesz, co wydarzyło się wtedy na  plaży? – dodałem pospiesznie.
          Odwróciła wzrok na mnie i przymrużyła powieki. Wyglądała uroczo. Dookoła jej oczu pojawiły się malutkie zmarszczki. Musiałem się powstrzymać, by nie uśmiechnąć się na ten widok. 
– Za dużo chciałbyś wiedzieć… – szepnęła przez zaciśnięte zęby.
– Hej, wyglądałaś jakby coś ci się stało. Chciałem tylko pomóc, a ty na mnie naskoczyłaś – zauważyłem.
– Jestem indywidualistką. Nie potrzebuję twojej pomocy.
– A gdyby naprawdę stało się coś złego?! – zdenerwowałem się.

– Ale się nie stało! – uniosła głos. – Dlatego zostaw to – dodała ciszej. – Nie gdybaj.
          Westchnąłem i przetarłem włosy dłonią. 
– Dobra – powiedziałem. – Skoro czeka nas jeszcze dość długa chwila lotu to może postaramy się nie zabić i normalnie porozmawiać?
– Chętnie, ale mam sporo pracy – powiedziała i chwyciła dość dużych rozmiarów skórzaną torebkę i wyciągnęła z niej notes kołowy.
– Olewasz mnie? – uniosłem pytająco brew.

– Tłumacz sobie to jak chcesz. Ja muszę z czegoś żyć – odpowiedziała, otwierając notes.
          Uniosłem z niedowierzaniem brwi? Czy ona mnie obraziła? Celowo? A może nieświadomie palnęła te słowa? Ja też ciężko pracuję, żeby żyć. Wylewam siódme poty, by móc żyć. By opłacić mieszkanie, wszystkie rachunki, by kupić jedzenie. Czy ona uważa, że to nie jest praca? Oczywiście, że jest. 
– Czy ty sugerujesz, że ja dostaję pieniądze za nic? – odezwałem się po chwili, gdy otrząsnąłem się z szoku. 
          Nie byłem zaskoczony tylko jej słowami, ale też moją reakcją. W sieci spotykałem się z wieloma słowami krytyki, między innymi takimi, że dostaję pieniądze za nic, ale nigdy jakoś nadzwyczajnie się tym nie przejmowałem. Jednakże ta dziewczyna sprawiała, że każde, nawet najmniejsze słówko odbierałem dosłownie i osobiście.
          Upuściła długopis na notes i wydała z siebie kolejny odgłos irytacji. 
– Dasz mi popracować?! – podniosła głos.
– Odpowiesz mi? – ja również się zirytowałem.

          Jęknęła i spojrzała na mnie spod powiek. 
– Słuchaj. Nie sugeruję niczego. Wybacz, jeśli tak to zabrzmiało, ale terminy mnie gonią, a ja mam dużo pracy – westchnęła i poprawiła się na siedzeniu.
– Jesteś dziennikarką?
– Powiedzmy – szepnęła.
– W jakiej gazecie pracujesz?
– Za dużo chcesz wiedzieć.  
– No dobra. Pracuj sobie – powiedziałem, zakładając słuchawki na uczy.

          Do końca podróży nie odezwaliśmy się do siebie ani słowem, a kiedy wyszliśmy z samolotu, każde z nas ruszyło w inną stronę. Muszę przyznać, że byłem nieco rozczarowany. 


          Taksówkarz podwiózł mnie pod sam dom. 
          Kiedy wyszedłem z samochodu owiał mnie ciepły wietrzyk. Wziąłem haust czystego powietrza, a na moje usta wdrapał się mimowolny uśmiech. Sevilla… Zaaklimatyzowałem się tutaj. Czuję się jak w domu. Cieszę się, że wróciłem.
          Chwyciłem kule w prawą rękę, a walizkę w lewą i niezdarnie pokuśtykałem w stronę frontowych drzwi. Nieco trudności sprawiło mi kilka stopni, które musiałem pokonać, ale ostatecznie dość szybko znalazłem się pod drzwiami.
          Chwyciłem za klamkę. Drzwi były zamknięte. Zdziwiłem się. Celia powinna być w  domu, a wówczas nigdy nie zamyka drzwi. Wyjąłem klucze z kieszeni i otworzyłem dom.
          Wszedłem do przedpokoju, gdzie zostawiłem walizkę i pognałem do kuchni, by napić się wody.
          Pomyślałem, że może Celia miała coś do załatwienia na mieście i niebawem zjawi się w domu. Dochodziła przecież dwudziesta pierwsza.
          Kiedy siedziałem przy barku, piłem wodę i sprawdzałem jeden z portali społecznościowych w moim telefonie usłyszałem śmiech mojej dziewczyny. Dobiegał on z naszej sypialni. Pewnie rozmawiała przez telefon z jedną ze swoich koleżanek. Z uśmiechem na ustach powędrowałem w górę schodów. Starałem się, by nie usłyszała moich kroków. Chciałem ją zaskoczyć.
          Gdy stanąłem pod drzwiami usłyszałam jej szepty, ale… Usłyszałem też szepty głosu męskiego. Zdziwiłem się. Co ona może robić z jakimś facetem w naszej sypialni? Nie musiałem długo czekać, by moja wyobraźnia zaczęła funkcjonować tak, jak trzeba.
          Z impetem otworzyłem drzwi i oniemiałem. Celia leżała w łóżku z jakimś mężczyzną. Byli nadzy, okryci kołdrą. Kiedy mnie zobaczyła pobladła. 
– Grzesiu?! Co ty tutaj robisz?! – pisnęła.
          Moje usta przypominały literę „o”. Nie sądziłem, że ona może mi zrobić coś takiego. Mrugałem powiekami, jakbym miał nadzieję, że za chwilę ten obrazem się rozmyje i okaże się, że było to tylko przewidzenie.
          Niestety nic takiego nie miało miejsca. Nadal byłem w mojej sypialni, a w moim łóżku leżała moja dziewczyna z jakimś obcym mężczyzną. Pokiwałem z niedowierzaniem głową. Odzyskałem zdolność racjonalnego myślenia i od razu się odezwałem: 
– Nie przedstawisz mnie swojemu przyjacielowi? – zapytałem beznamiętnie.
– Nie, nie! To nie jest tak jak myślisz – usłyszałem, ale odwróciłem się na pięcie i wyszedłem z pomieszczenia.

          Bałem się, że jeśli jeszcze chwilę patrzyłbym na tę dwójkę, zrobiłbym temu mężczyźnie coś, co mogłoby pociągnąć za sobą niechciane konsekwencje.
          Byłem w połowie schodów, gdy Celia mnie dogoniła. 
– Grzegorz! – chwyciła mnie za nadgarstek. 
          Wyrwałem go, a ona wyglądała, jakby ktoś ją właśnie spoliczkował. Co za ironia, nieprawdaż? Ona wydaje się być pokrzywdzona, mimo że to ja właśnie nakryłem ją z jakimś obcym facetem w naszym łóżku. 
– Masz godzinę, żeby się spakować i zniknąć z tego domu i z mojego życia! – krzyknąłem. – Jak wrócę ma cię już nie być. 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hej Kochane! :* 
I takim oto akcentem witamy wakacje! :D 
Jak Wam się podoba? :) 
Spodziewałyście się tego po Celii? ;) 
W komentarzach (za które bardzo Wam dziękuję ♥) pod ostatnim rozdziałem wszystkie jednogłośnie doszłyście do wniosku, że nasza nieznajoma jest dziwna. Chyba i w tym rozdziale nie jest do końca normalna... Macie może jakieś podejrzenia, co do jej osoby? ^^ 

Bardzo chciałabym Was również przeprosić za to, że tak haniebnie zaniedbałam Wasze historie. Natłok szkolnych obowiązków, a co gorsza praca nad lepszymi ocenami pochłonęła maximum mojego wolnego czasu, dlatego jeszcze w ubiegłym tygodniu nadrabiałam zaległości z maja... Tak, wiem - jestem beznadziejna. :( Mam nadzieję, że mimo wszystko wybaczycie i nadal będziecie zapraszać mnie na kolejne rozdziały u Was. :) 
Jakby ktoś nie wiedział - udało mi się wszystko nadrobić! :D 

Kochane, a jak tam szkoła? :)  A raczej WAKACJE!
Ja powiem szczerze, że udało mi się poprawić średnią z zeszłego semestru i jestem nawet zadowolona, choć zawsze mogło być lepiej. :) A u Was paseczki są? ^^ Chwalić się, chwalić! :D 

Życzę Wam udanych, ciepłych, radosnych i niezapomnianych wakacji, Kochane! ♥

Buziaki ;*

PS. No właśnie! A jak wrażenia po meczach Euro? ^^ Nie wiem jak Wy, ale ja jestem niesamowicie dumna z naszych orłów! ♥ W głowie mam nawet myśl, że jutrzejszy mecz może okazać się dla nas zwycięski. :) Mocno trzymam kciuki za naszych! ♥ 
POLSKA! 


22 komentarze:

  1. Jest i ja!
    Niestety paseczka nie ma, no ale nic (hihi)
    Powiem Ci tak. Poszalałaś! No tego to ja się po Celii nie spodziewałam! :0 Szokłam i to bardzo szokłam.
    Czek z wielką niecierpliwością na następny rozdział...
    A! Zapomniałam! W sumie, nasz Ola jest strasznie niedostępna co jak widać Grześkowi się podoba ^^
    Także tyle ode mnie.
    Buziaki i weny dla Ciebie!♡
    Pss. Jeśli będziesz chciała to zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Przepraszam za nikłą długość mojego komentarza,aczkolwiek nawet w domu nie potrafię przez ten upał złożyć prawidłowego,logicznego zdania :(
    Świetny rozdział kochana,tęskniłam za rozdziałami tutaj,nawet nie wiesz jak bardzo
    Dziwne,moja imienniczka Ola jak w poprzednim rozdziale mnie zirytowała,tak ją teraz polubiłam haha :D
    Na pewno bardziej niż Celię,która mimo wszystko z każdym rozdziałem irytuje mnie coraz bardziej (tylko w opowiadaniu haha)
    Żeby tak się zachować...ma tupet,mówiąc "to nie jest tak jak myślisz" to tak jakby powiedziała "Grzesiu niebo jest żółte"
    Spodobała mi się próba mamy Grzesia "zostałeś ogłoszony najgorzej ubranym piłkarzem" kochana mamusia haha :D
    Z niecierpliwością czekam na następny :D
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Jestem tak samo dumna z Orzełków,tylko strasznie się boję jutrzejszego meczu bo nasz mecz z Ukrainą do łatwych nie należał :)

      Usuń
  3. Przepraszam, że jestem dopiero teraz, ale piękna pogoda, Euro...
    Ale już jestem i mówię Ci, że ten jak i poprzedni rozdział strasznie mi się podobały.
    Ola jest dziwna, to każdy widzi. Zastanawiam się jaki ma sekret, nie bez powodu jest taka jaka jest, prawda?
    Ugh, Celia!!! Co za babsztyl! A niech spada!
    Czekam na kolejny, buziak ;*
    PS Oczywiście, że jestem strasznie dumna! To historyczna chwila. Nasze Orzełki, dalej! I mimo, że Szwajcarię uwielbiam i jest moją drugą ulubioną reprezentacją na Euro, to mam nadzieję, że Polacy wygrają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Cześć! Czołem! <333
    Ahh.. Moja Droga Celio, wcale nie jest tak jak Krysia myśli.. Phi XD
    Cudeńko ❤
    Czekam na kolejny <3
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że udało Ci się mnie "uwieść" swoim stylem pisania. Naprawdę robi wrażenie. Widać, że masz dokładny pomysł na tę historię i konsekwentnie go realizujesz. A ja nie mogę się doczekać dalszych części. Możesz być pewna, że będę tu wracać aż do zakończenia. :)
    A jeśli będziesz miała ochotę, zapraszam na moje blogi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od początku wiedziałam, że tak będzie... Ta Celia to niezła suka(przepraszam, musiałam) Obwinia go o to, że się oddalili a na boku pieprzy się z jakimś kolesiem ?! Idiotka...
    Pozdrawiam i czekam na nexta'

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduję się!
    Kochana, jak dla mnie, rozdział jest tradycyjnie cudowny. Czy ty kiedykolwiek dasz nam chociaż maleńki powód do narzekań? :D
    O choinka... jestem lekko zszokowana tym, co wyrabia Celia. Nigdy bym się tego po niej nie spodziewała. Jak ona w ogóle mogła? Co za... może nie dokończę :)
    W sumie to w tym momencie nawet moje zdanie na temat Oli stało się bardziej pozytywne niż poprzednio.
    Czekam na kolejne!
    Buziaki :**
    PS. Ja również jestem strasznie dumna z naszych chłopaków. Pokazali, że mamy fajną, zgraną drużynę. Mam nadzieję, że dzisiaj odprawimy Szwajcarów z kwitkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Grzesiu myślał, myślał, aż wymyślił, żeby wrócić do Celli. To chyba jakieś przeznaczenie, że akurat wtedy... Gdyby nie wpadł na taki pomysł, mógłby nigdy nie dowiedzieć się, jak zabawia się jego ukochana pod jego nieobecność... Trochę mnie to zaskoczyło. Nie, żebym się nie spodziewała po Celli zdrady, ale to, że zrobiła to w domu swojego faceta.... Okropne!
    Aleksandra naprawdę jest jakaś... Co jej aż tak zależy, żeby nie wdawać się w jakiekolwiek kontakty z Grześkiem? Siedzieli tylko obok siebie w samolocie, a to, że już wcześniej się spotkali.... Byłoby czymś normalnym, gdyby ze sobą rozmawiali, a ona tak się wzbraniała. I po cóż ona mogła jechać do Sevilli?
    Coraz bardziej mnie to wszystko intryguje.
    Pozdrawiam!
    PS. Zapraszam do siebie, bo mam obawy, że zapomniałam poinformować o nowym rozdziale. A jeśli jednak to zrobiłam, to przepraszam za spam tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry wieczór! :)
    Szczerze? Od samego początku opowiadania Celia wydawała mi się dziwna, więc jakoś zaskoczona nie byłam jej zachowaniem. Aczkolwiek współczuję Grzesiowi, że musiał to zobaczyć na własne oczy. Chyba nie ma nic gorszego od zdrady. :/
    Intryguje mnie postać Aleksandry. Jest taka... inna. Niby niedostępna, a jednak swoim zachowaniem potrafi człowiekowi namieszać w głowie. Najpierw ucieczka z plaży, potem ucieczka z parku, teraz naskoczyła na niego za ten samolot.. To trochę dziwne, ale nie mogę doczekać się rozwoju akcji! :)

    Chłopcy dzisiaj pokazali klasę! Przyznam się, ze wierzyłam, że może im się udać, ale po bramce Szwajcara zaczęłam się martwić, a serce biło mocniej z każdą akcją w pobliżu naszego pola karnego. Wielkie brawa dla chłopaków, że zabrali w sobie siły na niedopuszczenie Szwajcarów do bramki9 w dogrywce i za pięć celnych rzutów karnych. :))

    Pozdrawiam i czekam na następny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana, spóźniona pod ostatnim skrawkiem ale tutaj jestem prawie punktualnie.
    No nie spodziewałabym się tego po Celi.. Żeby coś takiego zrobić? I to jeszcze Grzesiowi?
    Pozdrawiamm :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem :)
    Od początku wiedziałam, że ta niespodzianka Grześka nie wniesie nic dobrego. Celia.. nie no, brak mi słów. W ogóle nie wiem, jak mam ją określić.. aż ciśnie się na usta parę niecenzuralnych słów, no ale się powstrzymam.
    I znów nasza tajemnicza Ola.. chociaż jeśli zdradziła swoje imię to należą się brawa serio..
    Coś mi się wydaje, że ta dwójka jeszcze wpadnie na siebie.
    Czekam na kolejny rozdział ;))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń

  12. Biedny Grzesiek.
    Gubi się we własnych uczuciach, czym rani osoby sobie bliskie. A przeznaczenie robi swoje i wynagradza to wszystko tym, że spotyka Olę w samolocie. Widocznie są po prostu na siebie zdani. Reakcja dziewczyny była całkowicie normalna. W końcu spotykała go niemal na każdym swoim kroku i nawet lotu do Hiszpanii nie mogła przeżyć bez towarzystwa Krychowiaka. Nie, nie nie…. Nie spodziewałam się tego po Celii. Zdrada to jest coś najgorszego co można zrobić drugiej osobie. Mam nadzieje, że Grzesiek szybko podniesie się po tym. Czekam na następny kochana ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :D
    Przepraszam, że dopiero teraz, ale mimo wakacji walczę z brakiem czasu (jakkolwiek to brzmi) :(
    Ola jest dziwna, ale chyba w tym cały jej urok. Ciekawe kim ona jest tak naprawdę. Skoro zna Grześka, być może nie tylko z telewizji... Może już wcześniej pisała o nim jako dziennikarka? Zobaczymy :D
    Celia jest zwykłą .... Nie będę kontynuować. Owszem, nie układało im się, ale żeby zwalać się z obcym mężczyzną do łóżka? Nie chcę wiedzieć, jak poczuł się Grzesiek.
    Zadziwia mnie Grześ. Bo owszem, nie jest święty, ale też bez przesady. Wkłada mnóstwo pracy i wysiłku, żeby być w miejscu, w którym jest, więc takie gadanie o kasie jest bezsensowne. A każdy kij ma dwa końce, więc i u niego i u Celii był problem.
    Czekam co się dalej wydarzy :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje... szkoła... świadectwo z paskiem... hahahahahahah! kiedy to było...

    Praca... sesja... 0 wakacji -,- tak wygląda moje życie Kochana :P

    Ale do meritum... rozdział... hmm... smutny taki jakiś... nie spodziewałam się tego po Celii... wydawała mi się inną dziewczyną, no ale cóż... Może to Grzesiowi wyjdzie na lepsze :) Czekamy na rozwój wydarzeń z naszą Aleksandrą... bo los coś ich pcha ku sobie :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie jestem :D
    No brawo Celia, brawo XD Ale podejrzewałam, że może coś takiego niestety ukrywać xd
    I dobrze, że wszystko się wydało ;)
    Pozostaje czekać na rozwój wydarzeń w związku z Aleksandrą :P
    Weny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem :)
    Kochana, kolejny raz mnie oczarowałaś ^^
    Co za zbieg okoliczności, że lecieli tym samym samolotem.
    Aleksandra zrobiła postęp! Wow!
    Podała swoje imię. Czy chociaż trochę zrobiła się mniej dzika?
    Chociaż dla mnie dalej zachowuje się co najmniej dziwnie.
    Celia nigdy nie zaznała u mnie sympatii, więc poniekąd cieszy mnie taki obrót sprawy, jednak szkoda mi Grześka, bo to przeżył...
    Jestem ciekawa w jakich okolicznościach nasza dwójka znów się spotka?
    Pewnie jak zawsze coś się wydarzy, a może Aleksandra będzie zachowywać się jak człowiek? Oby!
    Kochana, udanych wakacji!
    Do kolejnego!
    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem;)
    Biedny Grzesiek... Chyba pogubił się w uczuciach i rani w ten sposób swoich bliskich.
    Celia... Brak słów po prostu.
    Czekam na następny.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wstyd... dawno temu zatrzymałam się na tych skrawkach, ale na swoją obronę dodam, że są wakacje i powinnam to wszystko ogarnąć. Oczywiście, nasi chłopcy pewnie mnie w tym wesprą, bo jak będą dalej tak pięknie grać, to jestem w stanie zrobić wszystko.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze żem czuła, że Celia nie jest taka święta... dobrze chociaż, że jest też niedostępna dziennikarka Aleksandra. ciekawe, kiedy w końcu się przed nim choć trochę bardziej otworzy.
    czekam na kolejny, buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej...
    To chyba mój pierwszy komentarz tutaj, prawda?
    Ahh no przepraszam cię najmocniej <33
    Postaram się nie robić już takich przerw :D
    Rozdział mnie trochę zszokował, nie lubiłam Celii, ale żeby posunąć się do czegoś takiego... No i nasza niedostępna dziewczyna się pojawiła.
    Aleksandra *-* Już kocham tą dziewczynę za imię :"D
    Czekam
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pominę wstępy, gdyż wiesz jak one będą wyglądać. :3 Jak zawsze, spisałaś się na medal. ;* Albo nawet dwa medale. :D
    I co ja mogę powiedzieć?
    No to, co się tutaj dzieje, to... rany boskie xD
    Raz, jak można być taką idiotką, jaką jest Celia? ;o wtf? Tej laski w ogóle nie da się chyba skumać. Bo... no, jej zachowanie jest całkiem irracjonalne. Najpierw robi wyrzuty Grzesiowi, robi z siebie ofiarę, ba! nawet dała się wepchnąć w wyrzuty sumienia, a jednak ma jakiegoś fagasa na boku. No... o co chodzi?! ;o Czy ona naprawdę jest taką żmiją? o.O Przecież... ona się nim bawiła, przynajmniej w moich oczach. Na dodatek tyle lat związku poszło na nic. Tyle lat dla niej nic nie znaczyło? ;o Nie, nie potrafię pojąć jej postępowania. Mam jedynie nadzieję, że nie namiesza. Bo swoje już zrobiła i to wystarczy...
    Dwa, Oleńka mnie rozwala. xD Jakie to wredne, a zarazem urocze w sumie. Widać po niej niechęć do piłkarzy. Tak węszę i czuję, że... co jak jej były był piłkarzem i mega ją skrzywdził? :) Detektyw Klaudia wkracza do akcji, a co!
    Nie no, powiedziałabym, że czekam na kolejny rozdział, ale... czytałam go już. xD Zjawię się tam niebawem!
    Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń